äntligen i thailand ! hahaha!

2009-12-23 @ 19:07:38

hejsan, kommer nog inte skriva så mycket för klockan är halv tvåhär...  , oj juste GODJUL !hehe ,
för mej iallafall , för här är klockan över ett ;)
igår morse kl. fem  var vi äntligen i thailand efter att vart i ukraina ;d,
vi kom till ett fint hotell i bankok , och då åt vi frukost , sen gick vi och la oss , sen gick vi upp igen klockan ett , hahah ,
då åkte vi till ett jättestort shoppingcenter , jag kollade på kameror , men köpte ingen ;(
men jag fick skor & köpte ett linne :)
sen åkte vi taxi i 4&en halv timme , sen var vi vid rolr & gunillas hus ,
jättefint , kommer nog kort när jag har tagit & lagt in .
ha en underbar jul :D,
själv ska jag ligga på stranden & bli brun (H).
hejdå bleeekissar :*

(juste , ellinore ,kan du skriva på typ bdb din adress , med postnummer & sånt , utifall att ...:D<3ily.)

Kommentarer
    Postat av: Viola:D

    Du kommer ju vara brunast sen :( <3<3 du kan köpa ett armband åt mig? och skicka kort?? :D<3<3<33

    Postat av: Padre

    Ukraina, det lät kallt...

    Fick ni någon mat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: