habballahabbla på dej hunden ;D

2009-12-26 @ 15:05:40

hejsan hoppsan :)!

jag har bränt mej i ansiktet ... inte så kul..
idag åkte jag moppe med jonny & mamma , sen senare åkte jag & eveina med dennis ,
de va lite kul , för dennis hittade inte , men som tur är gör jag och evelina de , eftersom Rolf & Gunillas ya hus ligger ganska nära deras förra hus , som vi bodde i förra gången .
jag & evelina sa  hej till typ alla ( soadika på t
hailaänska , min staving är bäääst)
dom flesta vinkade och sa desamma tillbaka , men vissa märkte oss inte ens ...
till alla hundar sa vi  : habballahabbla .hihi , lite kul :D
jag saknar massa :(.
vi har tagit massa kort , men jag kan inte ladda in dom :( ,
lite synd , men när jag kommer hem kanske de kommer lite bilder iallafall.
nu kommer lite bilder jag evelina(kusin) hugo(brorsa) & dennis(brorsa) har tagit :D
titta & skratta :D
ewe pevve
jag & dennis pennis
snygga jag ;d
dennis & hugo tjugo ;D
jag är smaaaaaaaaaaart !
mitt brända ansikte :(
min rand efter två dagar :D
nu orkar jag inte lägga upp fler , pusshej :*

Kommentarer
    Postat av: Padre

    Jag sa ju att du skulle smörja dig, ska visa småttingarna hur man blir om man är i solen för mycket (hi hi)!



    Kram Padre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: