hiss&diss!

2009-12-19 @ 21:53:54

jag har inte bloggat på länge , men nu ;)

  • äkta vänner♥
  • vantar ! hur skulle vintern se ut utan dom?
  • webbcamnera ! så smart! man kan ta kort , och så finns ´dom redan på datan sen , super !
  • fredagar! jämt mysiga , och jag slutar tidigt ! ofta bra program på tv & massa:D
  • att jag ska till thailand på måndag
  • ellinore minallrabästavän !
  • kissiesblogg! otroligt kul att läsa tycker jag ! :D
  • att sova i stora t-shirtar ! hihi
  • mina småsyskon, otroligt söta!
  • jul stressen
  • när ingen svarar på sms .
  • vänner som sviker !
  • att må illa
  • syslöjd , usch va jag hatar de ! ;o
  • julbord ,de ända jag gillar är typ skinkan ;d
  • måndagar , jämt så trött , ! iallafall när man ska till skolan
  • när internet krånglar!
  • prat bakom ryggen!
  • när de inte finns ett enda bra program på tv ;p
  •  



    Kommentarer
      Postat av: ellinore

      ily (L)

      men du, d blev nå fel då alla meningar är på amalia hissar ;)


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: