jag är i Ukraina -.- !

2009-12-21 @ 22:19:26

hejsan svejsan ,

jag skule ju till thailand , men de blev inte så...
vi skulle mellanlanda i ukraina , och sen ta ett nytt flyg till thailand ,
men tydligen skulle vi ta ett annat imorgon klockan kvart i elva !
så alla fick göra någonting med en lapp eller nåt , sen så skulle vi ta våra väskor , men dom va stulna !
nejdå , där skämtade jag , men dom får vi imorgon , usch!
sen fick typ 300pers gå i sommarkläder typ en halv km till en buss , sen åkte vi buss i nästan en timme,
då skulle alla få bo på et hotell ,
men de va fel hotell , så alla fick gå till ett annat hotell,
men de var också fel ,
sen kom vi äntligen till rätt ,
men vi fick ingen mat...
(och på flygplanet fick vi nå chips & nån äckelbulle , så vi hade ju nästan inte ätit något)
Nu ska vi beställa , men de är jättedyrt , jippie .
och risto( min plast fasters kille ) skulle åka med ett annat plan ,
och de är första gången han åker flygplan & första gången han är utomlands!
och han får vara i thailand själv , stackarn !
aja , jag får se de postivt , jag får vara utomlands två gånger på jullovet ;)
haha , bild på mej & lillebrorsan ;)

pusshej ,

Kommentarer
    Postat av: Viola(:

    Haha, hoppas du får det BÄST ! <3<3 :D

    Postat av: Emil iiiiiiiiiiiiiiiiiiNgvarsson :)

    Haha :D Fett otur för din farbror eller va dä va :) u kommentera jag faktiskt och Läste :) God jul o Gott nytt År :D

    Postat av: Emil iiiiiiiiiiiiiiiiiiNgvarsson :)

    Haha :D Fett otur för din farbror eller va dä va :) u kommentera jag faktiskt och Läste :) God jul o Gott nytt År :D

    Postat av: Viola

    Värt att skriva två ggr ?? ;oo

    Killar...hahaah <3<3

    Hedda ser hugo ! ;D <3<3

    Postat av: Padre

    God Jul och gott nytt år!!!!

    Postat av: Padre

    Ukraina utan mat...

    Postat av: Jenna

    haha två länder på två dagar typ det är juh bra!<3:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: