jippie :D

2009-12-21 @ 10:15:20

haha , hejsan :D:D:D
amalia är glad :D:D:D
för idag ska jag till thailand :D.D:D
nu orkar jag inte göra fler glada gubbar :D , hehe..
men iallafall! idag klockan fyra går planet , :D (haha , jag orkade ju inte göra glada gubbar? aja )
planet mellanlandar i ryssland , haha jag är lite cool som både vart i ryssland och thailand på jullovet :D
jag kommer ta med min dator , men jag kommer nog inte blogga så jättemycket.
btw* , jag ska köpa en ny kamera i thailand (Y)*
tycker ni jag ska köpa systemkamera , eller digitalkamera?
kommentera.
nej , nu ska jag packa ner datorn tror jag ,
pusshej , bloggar när jag är i thailand...
flygresan kommer ta typ 12timmar -.-

*btw= by the way *(Y)= tummenupp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: