saknar skolan :O

2009-12-10 @ 13:37:06

hejsan allesammans :(
jag saknar typ alla i skolan , jag saknar till och med en viss fröken som jämt gör fel ;)
och aldrig blir arg , bara på våran klass ;)
hahaah , jag tror att jag har fått "sökhjälpinfluensan"...
men jag saknar elin .G och ellinore MESTANS :(
och josefin , jag undrar bara en sak , har du gett pingu mat ?
som sagt saknar jag alla :'(
jag missar den här underbara skoldagen då vi slutar 12.15 för att alla lärare ska på nån kurs JAG MISSAR DE !
alla kommer säkert hitta på nå kul , medans jag knarkar halstabletter , de är typ de ända jag har ätit :S
usch va jag hatar att bli sjuk ,
och jag hatar medecin :/
och treo  , usch , de smakar INGET , men ändå är de så äckligt !
de här är vad jag har gjort från måndag till torsdag klockan (ca) halv ett

  • vart på vm , sen blev man sjuk
  • knarkat halstabletter
  • kollat på tv
  • ätit en morot (Y)
  • tuggat tuggummi
  • sms:at
  • läst om synen
  • duschat i nya badrummet
  • gått på toa
  • setat vid datorn
  • hostat
  • vart lessen :(
  • ätit glass
  • saknat folk (a)
  • sovit
  • vägrat äta medecin , hehe...
  • släppt ut en spindel , iiiuuuue
  • ätit pasta och kyckling

 


vad man hinner med mycke när man är sjuk ....

bara för att jag har tråkigast så tycker jag att ni ska ha liiiiiite med lidande och iallafall skriva en liten kommentar ? :(

ofta jag inte är lite cool ?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: