SNÖÖÖÖ , jag blir blööööt....

2009-12-16 @ 20:53:38

hejsan , inte skrivit på länge nu , så viola var lite depp ;)
hehe ...
men ja ., snön har kommit , så mulad har man ju blivit , minst 9864498983 gånger ;(
och jag kan inte göra lika "bra" tillbaka !
de stööör mej ;(
och jag har skakat idag ! :D
nej , så kul vare inte , eftersom alla är dumma och kastar snö och har sej ;/ ,
fast de är ändå kul ;)

både igår & idag har jag vart hos viola älskling ;*
hehe , glass med mycke chokladsås , MUMS
gröt & varm choklad , MUMS!

jag har typ nyss badat i jacuzzin , (stavning?) , den kommer jag sakna när jag ska till thailand på måndag , JUSTIA!
jag ska ju till thailand på måndag :D
jippie , !
då kommer jag bli brun , HEHEHEHEHEHE!
jättekul :):):):)
och mitt hår kommer bli ljusare (Y) loveit !
kommer nog köpa mycket , hihi :]

jag känner på att jag är dålig på att lägga in bilder igen ;(
men ni är dåliga på att skriva kommentarer !
snälla , jag blir JÄTTEGLAD när jag får en liten kommentar !

nu ska jag bara springa och hämta telefonen så jag kanske lägger in lite bilder ,
ses om ett tag , för jag ska fika också ,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: