solenskiner,himmelenärblåvadeärsköntattleevadå.....

2009-12-24 @ 09:42:09

guud va skönt de är här i thailand , redan( första dagen i solen efter allt strul , ) fått rand , !:D
(och ja pappa , jag smörjer in mej ;D
kollar just nu på julkalenderns sista avsnitt.
har badat i dom stora vågorna hela tiden ,
mitt internet kronglar :( så jag kan bara  ansluta till nån annans ;d , de är lite seegt :(
för de blir typ dubbelts så segt , nu får jag inte skriva mer , för jonny tycker de går för segt , hejdå :D

Kommentarer
    Postat av: Madde<3

    saknar digg vi måste va när du kmr hem(L)(L)

    Postat av: Viola:D

    Sweden Västerås 72355 Egilsvägen 72 <3<3

    Postat av: Padre

    Det kan aldrig smörjas för mycket!

    Skönt att ni har det bra, avundsjuk är man!

    God Jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: