today:)

2009-12-01 @ 20:09:28

hejsan bloggen :):)

idag hade vi tyskaprov :S
hoppas de gick bra ,
sen utvecklingssamtal (stavade jag rätt? ;d)
de gick väll bra , men de svåraste är ju att säa vad man är bra på , eller hur?
ska man vara värsta ego och säga de man är bra på ?
hahah de känns ju alltid lite pirrigt :)
sen har jag typ bara vart hemma!
till imorgoon ska jag träna på Jamaica , hahha jag ska berätta om turistm & om socker ,
på tal om socker , så åt jag ndlar idag :D inte för jag vet varför de hänger ihop ....?
justia de hade ju råkat komma lite socker på min tallrik nr jag skulle ta nudlar , intressant , svar : NEJ hahahaha!

nu vet jag inte vad jag ska säga , så hejjdåå :D
puss//as♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: