VM innebandy !

2009-12-07 @ 22:29:40

hejsan !
idag har jag vart hos elin , med ellinore & elin , kuuuuulkuuuuul .
gjorde lite grejer , sen åkte jag till en pizzeria , åt med innebandyn ,
sen så åkte vi & kollade på VM , sverige - tjecken !
de var också roligt, sverige vann med 1-6 ,
jag har fått autografer ;M men jag har också blivit sjuk ;(
min småsyskon har smittat mej tror jag ...
så de blir inte hälla med ellinore imorgon som de var tänkt , that's bad , i know.
du får hitta någon annan att köpa julklappar med ,
aja , jag har grymt ont i halsen & huvudet ,
ucsh , och jag HATAR alvedon , som man slänger ner i ett glas med vatten , sen löses den upp , sen dricker man , smakar typ inget , men iuuuuue va de är äckligt !
usch , fy & blääää.
nu vet ni de också ;)
pusshej

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Du får ta hand om dig o krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: