disco , låg & mellan ;) <3

2009-11-20 @ 23:32:25

hej alla:) ,
idag har våran klass (6b) haft disco , först för lågstadiet & sen för mellanstadiet :),
hahha , lågstadiet var grymt söööta !
jag hoppas att ellinore skickar bilder så jag kan lägga ut! (L)
men inte på " barnen " föreldrar uppskatttar nog inte de ;)
men 6:orna (dom flesta) var ute , och körde tomt rejs & massa , HAHAHHHAHAHHA ;)
tomtrejs vet ni va de är va ? :D
sen skulle jag sova med josefin , men hon blev typ sjuk :'( <3<3<3<3
så jag gick tillbaka till dom i irsta ;), dom ba : amalia ? skulle inte du åka ? ;O
ahhahaha ;) nej , oc sen skulle jag hem igen , men jag gick tillbaka , för , eller jag kommer inte på varför.. ? :p
aja , sen sa jag hejdå "på riktigt" och åkte hem :)
nu sitter jag här , ngra som drygar på msn -.-
aja , ska nog snart lägga mej , ändå  inget att göra , alla som har mitt nummer sms:ar ! (L)
puss//as♥

justa !
jag har ju jobbat i köket idag :D , haha , bilder kommer imorgon , puss igen (L)

Kommentarer
    Postat av: I M A N E ♥

    ååh tack så mycket din blogg är hjätte fin den med!

    vad händer idag då?:)

    Postat av: Erica

    Riktigt fin header :D

    kram

    Postat av: Erica

    okej :) tack så mycket.

    haha, tack, tack :D

    allt bra med dig?

    kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: