polkagrisstänger:]

2009-11-25 @ 20:16:36

hejsan sjejsan :D
idag vare skola som valigt , alla käkar polkagrisstänger ;) mums !"
halva klassen är sjuk XD , vi tog sprutan igår ;) , tre tjejer , hhm .. ahha
på rasten vare ju också kul , viola och jag har ett hjärta nu ! :D
typ ingen var intreserad av vad jadwiga (6:aslärare) höll på å berätta ,
utan dom kolla på killarna i min klass , ;) haha , dom var knäppa som vanligt :)
så jadwiga ba : ställ er och kolla istället ,!
så hela 6:a sotg och kolla ut genom fönstrena ;)

sen hade vi elevensval , jag & josefin hade drama , haha -.- inte så jättekul , menmen !
sen bild , höhö... jag fick sitta själv :''( jag är mobbad .... HAHAHHA , :D
efter skolan va jag med jenna & becka , och jag visade  vägen hem till jenna (H)
sen träning , och nu sitter jag här :D
här kommer en bild på ett av kapprummen  :]
 hahah , typ alla mumsar på sina polkagrisstänger ;)

puss//as♥

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    jag kanske inte kommer imorn heller :(

    men kanske :D

    haha, jag kmr ligga så mke efter i skolan ;)

    puss

    Postat av: emma

    va ful jag e på bilden:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: