MISSHANDEL :o

2009-11-27 @ 18:57:49

hejsan på er som läser min blogg :D
idag vare skola , och sen var jag och ellinore på klubben , vi träffa typ några , martin är rolig att spela spel med ;)
ahhaha ,"  skvaller " hette de :D
vi hittade på egna regler för vi fatta inte (a)
sebbe & linus M bakade , haha jääättedutiga... !
jag och ellinore är bäst på att dansa :D jag lovar , skitduktiga ! HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHA!
*tro mej när jag säger att jag älskar dej * *tro mej när jag säger att jag saknar dej* våran favorittlåt , fast dom där meningarna är dom ända jag kommer ihåg ...
jag & ellinore målade martin oxå ...
+ att martin tycker att jag är dålig :(
sen shutta dom med kuddar på mej & ellinore , MISSHANDEL ! ;o

aja sen drog alla till hallen & körde något jag fortfarande inte fattar , hahah..
nu sitter jag hemma , och mamma har köpt ny bil ...
den kan prata :O
haha , coolt , iknow , hahaha.
 jag har typ inga bilder från idag , men här kommer bild från hur jag seer ut jus nu ;)
jättevacker , jo jag vet -.-



jättte fiiina -.-

puss//as♥

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    snacka om misshandel, ;ooooo

    hahaa, vad heter den där låten ? :D

    puss , <3<3<3<3<3

    Postat av: Jacob

    Fina bilder sötnos<3

    Postat av: Aamaliasälskling (L) Elin ;)(L)

    Hejhej älskling (L)

    Jag tycker du är finast jag orkar inte läsa idag är sjukt trött men ska läsa imorron älskardej syster (LLL)(K)

    Puuuuuuwwwssss (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: