hur kunde jag glömma de ! ;o åh -.-

2009-11-03 @ 16:07:36

idag har det väll vart skola som vanligt , språkval (tyska för mej) jag hade glömt mina böcker , thihi!
sen tog jag bussen hem , han släppte av mej på onsholmen (tre km hem till mej därifrån) jag blev sur , sen efter att jag gått typ en km så kommer mamma som jag har ringt efter , sen när jag kommer hem hade jag glömt böckerna på bussen ! ;( ÅÅÅÅÅH så jobbigt , aja , får vell köpa nytt om de är så , margareta kommer bara bli LITE arg imorn när jag inte har gjort läxan när hon hade tjatat hela dan att vi måste ta mer ansvar osv -.-
och sen kommer hon bli JÄTTE arg när jag säger at jag glömt allt på bussen också HHAHAH -.-
aja , nu sitter jag hemma , ska nog gå & koka lite nudlar , mumms ! :D
dagens dress code:
inte så vaker bild , men men ;D
puss // as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: