förlåt , förlåt :)

2009-11-10 @ 19:37:56

jag vet att jag inte uppdaterade igår , men jag hann inte ,
men jag var iallafall med elin & ellinore , vi gjorde tacos med gröna makaroner :D
mums !

sen gick vi till "hemligasaken" , kul , kul , kul :d

sen skulle jag på träning , men hade jätteont i magen -.-
så jag kunde nt vara med :(:(:(

*IDAG*
förstalektion - idrott , tja ... vad ska man säga , jag & viola ÄGER på basket (a) (h)
sen många lektioner , :p , sen satte jag josefin & ellinore upp inbjudningar till 6b:s disco :)
hahha , och kaxungen *inganamn* skulle ju såklart kaxa som vanligt -.-!
orka kaxa mot dom som är 2 år äldre , ååååååh så coooolt -.-

men iallafall ;) , sen vare språk , (tyska)
efter tyskan så va de ju lite roligt ...
AHHAHAHHAHA jag låg och skratta på golvet .... :d 
efter de så skulle jag elina & viola va , vi väntade i ty en timme på bussen , vi hade även jättekul där :D:D:D:D

sen när vi stiger på bussen får jag världens chock !
DET VA DEN DÄRA CP BUSSCHAFÖREN SOM KLÄMDE MIN ARM & BÖRJADE KÖRA-.- !
(för er som vill veta mer om vad som hade hänt , kommentera med eran blogg , lr mejladress:) )
aja , sen gick vi av på hälla , provade typ tusen bh:ar på h&m , HAHAHHAHAHAH ,
vad ska man säga om dom dära typ utan tyg , viola? :D
& den dära andra HAHAHAH
gud :') vi hade somsagt askul :D
sen åkte jag & mamma & köpte skor , de blev ett par skor til mej , ett par typ med fransar eller vad man ska säga , många kommer nog tycka att dom är fula , men jag tycker att dom är coola :D
sen åkte vi till pizzerian , där va typ sebbe , p.k & wille , dom var ju lite högjudda xd , och typ spottade?
hahahahahaha , roligt att lyssna iallafall ,
sen satte jag mig i bilen , och då skulle sebbe åka till typ macken , så han kör ut , men då kommer de en bil , haha , de såg lite kul ut ;)
aja , nu sitter jag framför datorn & nördar :D
puss//as
 bara fär att jag diggar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: