förlåt :( he*vete !

2009-11-17 @ 19:18:02

hej , jag vet , dålig uppdatering , men jag har inte haft tid helt enkelt :)
och såklart så när jag hade skrivit klart ett inlägg , så bara blir de nå fel , och de går inte att kopiera , så jag är tvungen att skriva om :p
kommer inte bli exakt lika , men W.E :)
jag har vart med Viola  :D <3
kul :D
*prat*prat*prat* "och sen kom jultomten i min dröm :S" HAHAHHAHA vi snacka om en grej  , och sen när jag kolla bak var de en olämplig person där bakom HAHA:-D
jag tror att bara jag och viola fattar ;)
vi gjorde chokladbollar , mums<3
* Liv , vill du dela mitt liv med mig ? * hahahahah , jag har bääääst humor :D

aja , nu sitter jag hemma , ska nog göra läxan ellen nåt snart (:

snygg bild HAHA , :-D
puss// as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: