hallojj

2009-11-26 @ 18:13:15

hejsan svejsan i lingonskogen ;D
igår snacka jag med min pappa i telefon , haha , han ba , jag tror jag har fattat de  här med "äger" och"suger" kolla , jag suger för jag äger carola
jag ba : eeh va?

jag tror  inte att han har fattat riktigt , eller
men iallafall , idag så vvare ju torsdag , och skola.. på idrotten körde vi innebandy , och jag gkorde 4mål av nio mål laget gjorde ! :)
de va kul , men as nlånga klubbor , typ upp till hakan-.-
efter skolan tog jag bussen hem , jag va inte med på träningen ;( fast jag ville ju de :-(

kollat lite på tv , och JIPPIE MIN SKRIVARE FUNKAR ÄNTLIGEN IGEN!
så jag har skrivit ut lite bilder...

gud nu börjar jag tänka på julia igen :'(

aja , puss//as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: