hejhej :d

2009-11-07 @ 17:27:47

idag så åkte ju jag & ellen på kupolen .jill johnson ( stavnigen suger:D) där , så vi kollade  lite :D
sen prova vi kläder , jag hittade SÖTASTE klänningen , jag blev kär :$ shit så snygg (a) men jag hade bara 150 spenn -.- och den kosta 399 ,shalalalallaaaaa:d
sen efter några år gick vi till willys & köpte godis , jag köpte lite lösvikt , en av de nya marabouchokladerna & ett extra tuggummi paket ( asså tuggummina "extra" ;) )
sen gick vi tillbaka till kupolen , sen efter ett år till så åkte vi hem :):):)
vi tjockade lite godis , & spelade innebandy med min lillebror , justa ! min lillebror & lillasyster var på bandyträning idag ,. so sweet ! (L)
nu har ellen åkt hem, jag skalägga mej tidigt idag , för jag ska vara i sala halvnio imorgon , och det är typ en timme med bil dit hemmi från pappa , så måste gå upp tidigt -.-
aja , ska hjälpa till med maten nu ,
puss//as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: