igår / fredagen den trettionde ;(

2009-11-14 @ 17:24:25

hellu evrybody :D
*igår*
igår vare skola , slutade 12.15 (h)
sen skulle jag & ellinore på stan , fast hon var mattant ,
så jag var tvungen att vänta på henne tills kvart i ett ...:)
(sebbe dissa oss :o )
sen så åkte vi hem till ellinore , eller ellinore skjussade mej hem till ellinore ,
vi satt lite vid datan & så.. sen gav jag hennne hennes present , hon fick den dära nya mascaran som vibrerar av mej :) , vi har noll iq så vi fick n igång den... cykla vi till irsta(eller hon skjussade mej:p)
vi tog busssen , och sen gick vi runt lite på stan ,
köpte lösnaglar , och så , vi åkte hem till ellinore , åt mumsig tacos ,
sen åkte vi hem till mej , och när vi kom hem till mej så det ut såhär :D
 haha , sött ;)

vi satt och nörda framför datorn , sen platta håret , och jag bränner mej ju såklart , (just nu har jag stora blåsor,-.-) sen badade vi i jaccuzin , och sen så typ snacka vi med sebbe på msn , sen loggae han ut , ringde oss, & sen pratade vi i ca 40min , lite dyrt sebbeppe ;)
justia , ellinore skulle säga sebbe idag , men då sa hon sebbeppe , asså vet ni hur kul de låter? omg ! :D
AHAHHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHHA!
sen sms:a vi istellet , sen somnade han , det var tråkigt , då kollade jag & ellinore på film istället , fast jag hade grymt ont i mina fingrar så jag var tvungen att ha nåon is sak , men sen typ somnade vi , fast jag vaknade typ hela tiden av att jag hade grymt ont i fingrarna :(
aja , puss på dagen & natten! jag älskar dej ellinore ! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)!

min sötnoooooooooooos (L)
+ att jag och ellinore älskar MUMS :D §§§

//as♥

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    haha, vad fin bild ;)

    hahaha, tagen va såhärr grymt bäst !

    SEBBEPPE :D:D

    jag älskar dej mumsiga amalia ;)

    MUMS ! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: