inlägget lades aldrig upp! :O | ellinorebaby 12år!<3

2009-11-15 @ 12:46:25

jag laddade upp ett inlägg igår , men de kom aldrig fram tydligen :O
aja , jag åkte på en ängla mässa , de var massa stånd där dom sålde saker , och dom pratade om änglar , och man kunde bli spådd & massa , lite läskigt , men iallafall :)
jag köpte en spågrej , den var läskig .. den sa lite saker till mig... eller rättaresagt svarade ja eller nej ...
sen åkte jag till min storebror (K)
och träffade lilla Livia :D
mums ! <3
själva kvällen var väll ganska lyckad , eller kvällen hos dennis ,
sen hände de ju inte så mycket mer som är något att ta med i bloggen...
men ellinore finns alltid där (K) älskar dej syster & mumsbästavän §§

btw , IDAG ÄR DET ELLINORES FÖDELSEDAG !
tolv år nu äntligen  ,hihi :D
jag älskar dej !
 bilden är från i sommras ,

kunde nt bestämma bild , men jag & ellinore gillar rosa , så , jaaa :D

puss//as♥

Kommentarer
    Postat av: Lisa ;)

    Grattis ;) <3

    Postat av: Becca

    fin bild! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: