marabou! :]

2009-11-04 @ 18:47:40

mumms , nu har jag smakat alla nya smaker i marabou :D
den med kola & ngn nöt , den med hallon & yoghurt(?) och marabou vinter :D
aja ,
idag vare skola , typ tråk först , sen elevens val , faktiskt tråkigt ;p
sen vare riktig bild , vi ritade träd ? xd
ahahahahahhahahah :D
aja , sen vare typ svenska , "berättelse ur olika synvinklar" hahaha , vi skriver om att "vi" snattar :D haha!
sen efter skolan var de tjejgrupp på klubben , ny "ledare" hon var inte lika bra som våran förra :(
aja ,
sen efter det så var jag lite på klubben , sen kom mamma & hämta mej , & nu är jag hemma , vi har engelskadiagnos imorn , så amalia måste träna  ! :D
 det kanske kommer en dagens outfit lite senare , får se om jag kommer ihåg ;)
puss//as

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: