sleepa med ellen (L)

2009-11-07 @ 11:28:15

hejehej alla som läser bloggen :D
igår så hann jag inte uppdatera :( bad- iknow ;(
men iallafall så åkte jag till pappa, vi köpte precent till farbror mats , sen bowlade vi , jag kanske lägger in bilder när jag kommer till mamma , ingen usb sladd här ;)
sen åt typ hela släkten på thairesturang , MUMMS , allting var rott eller vad man ska säga , sen när man hade plockat allt man ville ha i buffen så gav man det till någon som typ friterade allt , det såg lite mysko ut n-är allt var rott ,men det var gott sen iallafall :D
sen så följde ellen med mej hem , och nu har vi vaknat & fixat oss , ska på kupolen sen ,
 ( en bild från brölloppet )

puss // as & es ♥

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    vilken fin bild på er o med vattnet nedanför :)

    Postat av: jonnalundin

    alltid lika finfin(:<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: