sorry , men jag har haft kul iallafall!

2009-11-30 @ 20:38:45

asså gud va jag är dålig :(
aja till mitt försvar har jag vart hemma hos ellinore och massa
 , ska berätta om dde nu! :D
först så hade jag match , jag spelade liggande spel , hahahaha ,
(jag skulle igentligen blivit utvisad för så får man inte göra!)
 men dom dömde inte de utan jag passade till madde som skjöt mål , JIPPIE :D
vi vann matchen med 7-1 :) , dom var elaka ,
 och skratta när en i vårat lag hade gjort sej jätte illa , fy på dom!
sen åkte jag hem till ellinore , vi hade lite kul som vanligt , sen in till irsta ,  
ingen ville va med mej och ellinore , ttråkigt va?
vi gungade på en kina gunga eller vare heter , och jag sjöng :]
hahaha ,
efter ett tag kom emil.i och p.k ,
jag kommer inte riktigt ihåg va vi gjorde , men kul hade vi!
clara och wille kom också.
vi åt en pommesfrittes tallrik ,
sen skulle typ wille ta en såndära pinne,
 som man sätter ut på vintern för att plogaren ska veta vart vägen tar slut , men de vissla någon och han hittade inte hålet , så den fick ligga kvar :D

klockan nio tror jag vi drog hem till ellinore igen ,
vi fixade oss , och tog massa kort & sånt , HAHHAHA ;D
sen kollade på film , först meangirls , och sen twilight ,
haha jag somnade under twilight filmen ,
men sen väckte dom mej ,
vi gjorde oss redo för sängen , och sen ringde wille oss , (han sov med emil,i och pk)
vi pratade jag vet inte hur länge , typ två timmar eller vad vare ? ;)
vi behöver ju inte ta upp när vi somnade ...
men ni som har ellinores blogg kan ju läsa hennes och kolla .
dagen efter vaknade jag halv elva , och jag försöte väcka clara och ellinore , men de gick ju sådär...
jag tände lampor och hoppade , men de gick ju som sagt inte sååå bra !
efter mycket möda och stort besvär (HAHA) så hade vi ätit frukost och fixat oss & var påväg till irsta igen , vi träffade samma som igår , (fast idag var channel med också)
vi kollade på någon skräckfilm , eller jag kollade inte ,
för jag hatar skräckfilmer , så nu vet ni de ;)
vid tre skulle jag hem , jag & hugo (min lillebror) 
gick runt på toys'r'us  jättekul (Y) eller inte....
vi åkte hem , och jag tränade för fulla muggar på tyskan (prov imorgon -.-)

bilder kommer nog senare , får jag hoppas , för alla bilder är på ellinores kamera , men hon kan inte överföra dom till datorn just nu :(

aja , puss//as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: