toayy

2009-11-18 @ 19:05:46

shabbah :D

idag har skolan vart som vanligt , höhö :D
SO-lektionen var sköjj iallafall :D
haha , sebbe skulle snacka med oss ,
fast då kom våran lärare margareta,
så han gömde sej under bordsdet där vi satt , HAHA
(margareta , våran lärare får typ hets om man snackar med någon -.-)
men hon är kul ändå , för man lär sej massa min mamma&pappaläserbloggen:D HAHAHHA :D
aja , sebastian fick lära sej vad ett interjektiv är för något :-D , jag är lite stolt att jag vet vare är ? ;O
aja , sen så va jag på tjejgrupp efter skolan , vi åt choklaboll& festis ,
MUMS  !
sen typ snacka :)
åkte , va på väg till träningen , men jag har ASONT i mina fingrar sen ja brännde mej på plattång (fredagen den 13:one -.-) så de är värsta stora blåsor :(
men iallafall (: , jag bara sitter vid datan nue :D
kan slänga in att jag tycker att ni ska kolla på josefins blogg :D
hhtp://jjossezz.blogg.se !
jag följer den & så , hon är grymt fin ;) <3
bilder från idag , kanske kommer , om ellinore kan skicka :p
puss//as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: