typ dagen :D

2009-11-19 @ 17:32:38

tjohejsan :D

idag vare skola , först idrott , inte direkt så mums , men jaja :)
sen alla tråkiga lektinorer, bla,bla,bla , sebbe fick en blomma av mej , eller fick , och fick , han tog den , för jag skulle ge den till viola ;) ,  men ialllafall :):) ,
sen efter skolan gick vi runt lite , hahhahaha , vi va på bibloteket xd hahahah :D
vi gick tillbaka till macken , och jag köpte en klubba , då kom sebbe , och han sa att han hade trampat sönder blomman , då la jag mej på vägen , fast de kom två moppar , så jag sprang bort , då garva ellinore , elin & sebbe , sen la jag mej där igen , sen orkade jag inte ligga där , så jag gick tbx t ellinore & dom :),
vi visa lite kortt ;) , haha , jag kommer inte visa den ellinore ;)
ellinore hade kvartsamtal , så hon gick , vi stog å snacka ett tag , jag & sebbe var glada , men elin snacka om grejer ...:( , och då var vi inte lika glaa längre , sen va sebbe dum , så jag slog honom , de gjorde nog ont ;)
(FÖRLÅT) HAHAH , lite sent nuu ;) , plus att du inte läser bloggen , men what ever :)

sen ringde bella , så han drog , då gick jag & elin också ;)
sen hare inte hänt något speciellt :)
jo , jag kom vidare i josefins tävling! :D
RÖSTA PÅ MEJ! !
aja , josefin , kan du ringa mej ? vi måste   prata om imorgon ;)

puss//as

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: