dålig uppdatering , iknow :(

2009-10-28 @ 22:16:38

jag vet dålig uppdatering ;/  , aja , igår iaf så höll jag å mamma på att köra på en familj med vildsvin ;o youck va äckliga ;s 
 

aja , iaf , just nu sitter jag hemma hos mormor & hans , vi har ätit älg , låter äckligt , jag vet , men mumms vad gott d är asså :D fast när man tänker på älgar vill man inte äta d , men jaja :D
jag har glömmt usb sladd *duktiga amalia* så jag kmr nog inte få in ngra bilder :( <3
men jag kan ta kort med webben & ladda upp bilder som finns på datorn , eftersom jag har med den , ilovebärbaradatorer  :D
man kan ta med dom överallt , praktiskt !
vet inte vad jag ska skriva nu , så hejsålänge ;)

öööh? ;o jag har försökt ladda upp en bild i typ hundra år nu ;o d står att man har laddat upp bilden (lr asså den håller inte på att ladda upp längre men ändå så kommer det inte upp någon bild , ÅÅÅÅÅÅÅH så irriterande !!
aja ,
puss // as♥

Kommentarer
    Postat av: Madde<3

    kulkul älskar dejj syster<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: