GårdageN :d

2009-10-27 @ 11:20:39

vid ca tjaa , vad va klockan , anske elva(?)aja ngn stans där , å åkte vi till rocklunda ;D
där skle vi åka skridskor :$
haha , jag vingladerät mkt , ovan , ah duvet ;)
sen gick d ganska bra tkr jag , sen skulle mamma ta kort haha , vackert :P
ja , när hon sulle ta andra kortet ramlar jag , plak , plask , MYCKET vatten vill jag säga  ;o

 en blöt , men glad amalia ;) <3

sen gick jag hem till amanda , en hem , vi åkte och kollade på massa plastma tv:er (?)
jonny var sugen på att köpa en så han ba : amalia ringer du & frågar mamma om jag kan köpa en tv för 23tusen? :D
jag ba : nej -.-
haha , mamma vill lxm vara med ju ! :D
sen åkte vi efter att vi hade vart på media markt (iiiuooo) och elgiganten , så åkte vi t donken , och jag köpte happy meal som vanligt , och gissa vad ? :D jag
fick ngn bok , den var rolig ;d
sen när vi om hem med maten kollade vi på yesman som vi hade hyrt , & åt twix & chips (sshhhh!)
jätte mysigt ;) <3
aja , sen somnade jag vid tolv , och nu itter jag här & har ätit frukost ;D<3
jag ska hitta ngn att vara med nu ;) <3
för träningen börjar inte förns halv åtta :D <3
puss // as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: