god morgon :D

2009-10-26 @ 09:03:47

hellu bloggen <3
igår uppdaterade jag  typ inget om dagen men jag kan säga att jag va hos amanda (y)
vi hade as kul :d
sen gick jag hem , halv elva kanske , satte mej vid datorn , lr jag hade datorn i sängen , sen tog d slut på bateri , då försökte jag sova , men då kom jag på att jag inte ätit kvällsmat , så då tog jag en macka , bortade tänderna (igen) och sen när jag kom t babka så va klockan halv  två , jag ba ojdå :$  sen somnade jag vell efter ett tag :)
och nu  sitter jag här , locan är snart nio ;)
jag hoppa ellinore hittar sin mobil snart , !
jag vill va med dej ellinoóooooooooooore ;o<3
spacklarna är utanför mitt rum nu , hoppas att dom inte er att jag sitter med bara morgonrock (a)
observera att d är en gaaaamal bild ;)


puss så länge // as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: