hos amanda ;) <3

2009-10-25 @ 21:51:55

hejhej alla ;)
jag ska dra de lite kort om min dag ,ööööh , jag vakna (a) sen vare lunch som jag redan skrivit om , det va kulkul ;)
sen vare hem , tråka + data , sen gick jag t amanda , vi  hade kul , sen  drack vi oboy :D.D:D:D:D ilove it ;d <3
sen webba med ngra, + garva åt ngra på skype ;):D
hahah , jag fick mineralpuder av bästa amanda TACK :-D <3
+ massa saker ;)
tog lite kort , & nu pratar amanda i telefon :D & kollar på mina bilder :$
vi har helt enket kul :D
puss // as & as ;) <3

Kommentarer
    Postat av: Evvvelina

    Du har världens bästa blogg:D:D

    Jag sakknar deej väldigt mycket bara så du vet men Om 38-39 dagar så åker vi till thailand<33

    Och då ska vi ha de bässt<33

    Love uuu(L)(K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: