höstlov ♥

2009-10-23 @ 18:35:50

jag tänkte bara säga att jag (+mångafler) har HÖÖÖÖSTLOOOOOV :D
sjukt kul tycker jag , tycker inte ni? <3
kommentera gärna :D
jag kom på att jag nt har sagt t ngn att jag har blogg ännu ...
d kanske är bra om jag vill ha några som följer min blogg :D
typ alla lägger ju ut dagens outfit , men min usbkabel är borta för tillfället ;d
men jag får hoppas att jag hittar den snart , !

jag ska om en liten stund äta mysig familje middag !
mamma har lagat oxfil'e(stavning) med klyvad potatis , mumms !
justa , jag pratae med min saknade julia!
ush vad jag saknar henne , hon bor så himmla långt borta !
nej nu ska jag inte bli deppig , för jag är huuuuuungriiiig :D
hoppas ngn läser ;)

 bilden tagen med webb, :)
puss / as

Kommentarer
    Postat av: Padre

    Du är grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: