i am in borlänge ;d HAHAHA i borlänge BOR man LÄNGE , mammas vits :D AHAHAHHA

2009-10-30 @ 11:32:38

hejsan svejsan allihopp :D
igår hann jag inte uppdatera , men jag var hos emma :D <3
vi hade det ju jättekul som vanligt ,
just nu är jag hos pappa , mina småsyskon är bara FÖÖÖR söta ;')
jag ska snart på aquanova (stavningenHAHAHAH) ett äventyrsbad här i borlänge ,
jag ska dit med , emma , mamma , hugo & gustav trorja :D
det ska bli skojjigt ,
mamma är hemma i borlänge för mormor bor här & så ;)
nu vet ni de :D
jag ska nog packa ner bikini nu ,
har ingen usb sladd , så ingen outfit ;)
men jag har bara vanliga jeans , vitt linne , (h&m som vanligt ) & en typ adidas tjocktröja , asså en sån här "lag tröja typ ;d "
ingen bild :(
inne på pappas & carolasdator , ;)
puss //as♥

Kommentarer
    Postat av: emma<333333333

    hehe aquanova e kul:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: