i miss u baby :( §§§

2009-10-28 @ 23:18:49

jaag sitter & snackar med julia på msn , fyfan va jag saknar henne !
uch helt sanslöst ;(
att få vänta ett år , d är inte rättvist! bara längta , & vänta :(
i sommrast hade vi d ROLIGAST , men sommaren var länge sen nu ;(
fatta en vecka , en velsignad vecka får vi , inte mer , BEDRÖVLIGT tkr jag ;(
saknar dej enormt , mkt , din röst , ditt leende , ÅÅÅH :( (L) allt med dej !
du ä min syster ,  men jag får inte dela hela mitt liv med dej :(
J AG  Ä L S K A R D E J  !

vill dela med mej lite bilder från i sommras (L)





jag älskar dej syster & bästavän
d här var bara ngra av våra 500 bilder från den här sommaren , (L)
puss // as♥

Kommentarer
    Postat av: jenna

    den sista bilden ser det ut som om det är lisa jag fatttar inget jur det känns med ungefär!<3

    Postat av: juliaenmark

    fuck så mkt ja saknardej bby (L)!

    vi har de alltid bäst och är fan inte borta från varann en sekund på den där veckan:$

    nästa år ska jag stanna LÄNGRE kan ja lova<3

    jag saknar hela dej , hela din personlighet .

    jag kan verkligen berätta allt för dej sis

    ILOVEU§§§

    Postat av: fanny

    SJUUUKTFIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: