madde&godis:]

2009-10-24 @ 10:39:28

hejhej bloggen :D
jag är glad idag , för jag har redan fått 4 kommentarer , & jag startade min blogg igår :D , det tycker jag är bra (y)
idag ska jag t älskade madde (k)
vi kommeer ha de konstigast & roligast som vanligt !
+ att det är en speciell dag idag :D , DET ÄR LÖÖÖÖRDAG! och vad mer ? jo idag ska jag äta GODIS ,
de är veckans höjdpungt!
ska nog ta med lite pengar t madde så vi kan gå & köpa lite godis (mumms:])
sen ska jag väll köpa "riktiga"lördagsgodiset :D
sshhhh! säg inget ! :D
jjustia min dator dampade igår , skulle starta om den , men d gick inte :p
de jag skulee skriva då va att jag har smakat två nya marabou smaker :d
dom inringade
smakade jag igår :D

marabou vinter var sådär , den smakade pepparkaka xd
men den där med hallon lr va de va , smakade JÄTTE gott :D
nu ska jag nog klä på mej , skriver nog mer sen ,
puss / as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: