minförstablogg :D

2009-10-23 @ 18:07:38

hej hej , lr de är nog ingen som läser , men iallafall :D
idag har jag vart i skolan som vanligt , men vi slutar 12.15 på fredagar :D
jippie (a)
sen åkta jag å mamma ner på hälla , jag fick ny vinterjacka , skitfin tycker jag!
och sen åkte jag hem , satte mej vid datan , & skaffade blogg , jag fattar inte så mycke , men  d går nog bra:D
någon som vill designa (?) min blogg? :D
jag tror inte jag vet hur man gör , men ja ja :d
nu ska jag ladda upp d här och sen kolla på d (a)
r bilden blev cp , men aja :D
puss hej !
//a.s

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    i can help you if you want ? :) <3

    Postat av: juliaenmark

    kommer följa den everyday ;)<3

    Postat av: Madde<3

    älskar dejj kmr lungt följa den<3<3(L)

    finfinfinfinfinfinfinfin<33(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: