visste du att...

2009-10-24 @ 18:16:39

  • ...jag fyller år den femte februari
  • ...jag tycker att det är läskigt att dusha/ducha
  • ...min pappa bor i borlänge
  • ...mamma bor i västerås
  • ...mamma gifte sig med jonny
  • ...jag tyckte jonny var cool som hade vart fotbollsproffs
  • ...min första bästakompis heter madeleine
  • ...hon är fortfarande min bästavän
  • ...jag har alltid vart blond
  • ...jag har haft sju mobiler i mitt liv
  • ...jag har en häst
  • ...men rider aldrig
  • ...det är nu någon annan som sköter om honom
  • ...jag tycker om att borsta tänderna när jag mår illa
  • ...det gör en frächare smak i munnen ;)
  • ...min favorit färg är rosa
  • ...både mammas & pappas släkt bor i dalarna
  • ...men mamma bor i västerå
  • ...där bor jag mest
  • ...jag hatar apalbykolan
  • ...jag älskar att få kommentarer!
  • ...jag är beroende av allt som är sött
  • ...jonny tror att jag kommer få diabetes
  • ...jag tror inte det
  • ...jag har problem med mina fötter, måste ha ilägg
  • ...mitt rum är ofta stökigt
  • ...jag hatar att städa

hoppas att ni har blivit lite klokare ;d
har ni frågor så kommentera !
ni kan ju kommentera annrs också!
puss //as♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: