Lögarängen med girlsen (K)

2010-04-27 @ 20:00:48

tryckte på fel bild  så det blev mamma istället,aja hon får väl vara med i inlägget då ;)
den här bilden vare ;d
hej , ööh
idag vare först skola , helt OK (a)
jagoch viola dissade ett helt bord fullt av tjejer och satte oss vid min lärare , WE'RE THE GEEK (H)
nej men asså helt seriöst , eller fullt seriösa kanske vi inte va men WHATEVER , *DAAAAAAAAHH*
haha jag har roligt:D
efter skolan åkte vi till lögarängen med skolan,
Great fun ;D
förutom att jag inte nådde bott lika långt ut , så det var jobbigast för mej när vi körde en typ boll lek , buhu.
sen åt vi något jag gillar , vad kan det vara?!?!
GOOODIIIIS!:D♥
ME LOVEEEEE
euroshoper choklad , hehe ;d
sen hem & typ gick t lekparken & snacka med bella & julia ..:)
typ två år gammal , förlåt om jag inte får lägga ut , grymt söt iaf..
nu är det väl bara att vänta på svar av ellinore , hoppas inte att studiedagen går till spillo...
ELLINORE RING MIIG ♥
någon bild jag gjorde när jag inte hade internet (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: