stan today ,

2010-04-14 @ 20:11:05

var på stan idag med ellinore josefin martin och erik ,

skoj .
jag och ellinore åt på jensens bof hus , som vanligt  , mums.
Asså det är värsta vår nu ;o
Vi spelar fotboll på raster / solar , som alla andra sommrar och vårar , fett nice ,
plus att vi har haft Björn sen i måndags , det är fett chill :D
grymt kul ,
Hade han på elevens val oxå , han ba : ni får skriva vad ni vill ,
fem minuter senare , : eller inte svärord och så..
fem minuter till : Asså ni får inte skriva sådant som har med könsorgan att göra.
fem minuter senare efter de : Nu har jag krånglat till det för nu får ni ju inte skriva vad ni vill..
Men ni förstår vell att ni får skriva Balla , och Ballar , om ni skriver "killarna i hörnet var ballar"
jag ba ; men gud svenska kanske du ska kunna ?!
hahhahaa.
aja ,
nu ska jag typ städa mitt rum , men ni får en dagens outfit & facelook i inlägget över alldelens snart , ska bara ladda in och ta korten förstårs ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: