ellinore,jagälskardej!

2010-04-06 @ 20:09:07

gtre dagar i rad har jag haft lika många bevakare , haha , lite läskigt ;)

men iallafall så har jag vart med ellinore baby idag (L)
här kommer lite bilder, :-D
hahah!
(L)
hhhmm...vad är detta ?!
naaw, vad söt hon är!!
vilken brutta ;)
sen träffade vi pontuskumlin, emil ingvars son , david , och linus :-D
emil och pontus , mina bästakompisar ;););)
jag och ellinore , jag var inte direkt berädd..
haha ;)
naaw , vad söt :)
haha , emil bajsar du på dej ?♥
david , den coola;););)
sen hem och...
Ballerinakakor plus påskmust likamed tummen upp!
mums...
doppa för bästa smak :D
sen cyklade jag t ulveliden för att kolla på träning , men de var inte där dom skulle träna , så då fick jag cykla hem igen , buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: