Viola+Amalia , kan gå snett... men jag älskar dej ändå!

2010-04-08 @ 21:11:07

det började med att jag väntade på henne vid busshållsplatser i en timme  , innan mamma hittar mej , och berättar att viola har letat efter mej , haha , jag hade frysit i en timme , och så hade hon stigit av vid en annan busshålls plats , jag som cyklade fram och tillbaka mellan dom 6 gånger :o
aja , sen typ cyklade vi till macken fyra minuter innan den stänger ;)
det var stängt :(
men dom öppnade åt oss , naaw..
vi köpte bananer och marabou:D
sen träffade vi martin , var utanför mitt hus till halvtolv tror jag , (jag råkade tuta :Dhihi)
sen gick vi in och gjorde detta:
sen in i ugnen:D
haha , dom är på solarium :D
sen :D..
åååh , mums!
och jag lade på mars , godisråtta som jag är :D
åååååh mums !!!
det blev lyckat , som vanligt när jag är med dej (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
duärunderbar
nu ska jag packa tilll cupen :D
mamma är söt ... :-D
haha , bara hon fattar .
juste , Linnea håller på med min design ,
pusshej !

Kommentarer
    Postat av: Viola(L)

    Haha, vi är bäst på att mötas ;)(L)(L)(L)

    Bananerna, ( chokladen ) var godast ! (L)(L)(L)

    JAG ÄLSKAR DIG ! <3<3<3<3<3

    Postat av: jice

    Bilderna är fotade av mig med min canon eos 1000D :)

    Postat av: Padre

    Grymma foton!



    Hörde att det gick bra på cupen, grattis!!!



    Kram/ Padre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: