back ;d 1337 you knoww;)

2010-08-22 @ 18:46:43

hejjj , ikvällllll är sista kvälllen på sommarlovet , shiiit :D

inte pirrig inför imorgon , men aa.
högstadiet here we come!
lite läskigt faktiskt , men det ska nog gå bra:)!
våran klass suger , men det är lugnt , för ehm , nej jag kom inte på ngt , men jag har några bra iallafalll:)
ska kanske träffa bella ikväll , annars blir det jonna:):):):)
har inget mer att säga förutom att jag ska antagligen ha godisförbud ,men mamma tror inte jag klarar ett halvår...
men vi får väl se:D
haha jag och pontus cooling ,hah ;)
juste , gissa vilket nummer mitt tåg hade från borlänge till sala?:D:D:D
HAHAH:D
1337 , eliiiiit :D
fett cooolt ;D

Kommentarer
    Postat av: anonym

    det är 1337


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: