Birk+Amalia;)<3

2010-08-26 @ 22:17:09

kom nyss in ,
jag och birk är juuu gifta:))))))))
hihi , dagen idag var fett skön,
först franska , bästa killlarna har man ju i gruppen(kkk)
sen typ nåt , sen hål tror jag , sen lunch ,fast vi åt ju på hålet.
jag och jennna "dansade" innne i cafeterian(a)
hihi , fast vi satt , och sjöng , hihi:D
sen svenska , fett kuuul:o
hihi , :D
sen hade jag slöjd med alla killarna i min klass , ensam tjej, hehe ingen som gillar träslöjd eller?:o
så jag har iallafall sovmorgon imorgon , vi fick det eftersom vi hade slöjd , alla andra har det när vi har sovmorgon(y)
fast vi hade 20minuters lektion för sten skullle på något ,
och vi ska komma t skolan halv , hahah:D
fett kung,
aja efter skolan var jag med massa , birk , emil , emil , wille , pontus ,david , martin, glömt någon?
va i en lekpark?
hiih , men skoj iaf ,
sen hem och åt , sen träfffa emil & krilllebooi ;)
vid åttta kom birk david och martin ,
köpte birren , och satt på skolan hihihihi.
sen hem till min gata , och så ,
roliiiig daaag ,
älskar er amigooos ;D
hihi jag och birk(a)
jag på väg t emil&krillle:d
haha , jag , birks peace hand, emil bakom med cykel:p
hihi birk och daviiiid:D
hihi daviiid och emiiil:D
sista ego bild får avsluta :D
pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: