björnön(L)

2010-08-13 @ 18:51:21

nyss duschat , kom hem från en dag på björnön med bella andreas och david:)

fett kul(yyy)
såg en snok ;o
fett läskig , jag trodde det var en låtsas ,så jag skulle låtsas bli rädd ,
så jag ba flämtar och pekar , och den ba slingrar iväg , stewan ba ; AAh
och david ba , vaad ?
och massa ,hahah:D
sen andreas ba ; amalia du skrek inte:o:o:o
hahaha , (a)
OCH DAVID HADE NER MIG I VATTNET MED ALLA KLÄDER PÅ , ELLER HAN RÅKADE , HAHA :d
JAG SATT PÅ EN SÅN HÄR BÅT SAK :D
Ingen fattar men aah(a)
belllas navelring är fett het(y)
ikväll ska vi grilla godiiis:D
hihi , sen antagligen sova hos bella om det går:D
hare bra ,
kommentera gärna , det är ni dåliga på älsklingar:)
puss
(bilder finns på bells kamera)
ni kan få GAMLA bilder på mig ist:D
min kamera tog slut på batteri ,så det här tog ett tag:D
hahah första dagen i etttan:D
haha handboll:Dtrean?:)
typ trean:D
typ tvåan:D
vriiiid:D
här är två bilder julia tog iiigååår:)
<3<3<3<3<3
be4edd asssså:D
hahhahah fett snygg , HAHA:)
nu ska jag fixa miiiiiiiiiiig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: