bra ststistik;(

2010-08-25 @ 21:56:57

men jaja , idag var jag med belllaälskling!

eller först var det skola , hur kul som helst , roligast var ju franskan&SO :D
hihi , jag satt äntligen med någon på franskan!
birkälskliiiing :D
hihi,
aja sen kom bella till skolan igen för att hämta mej ,
vi drog t macken , jag köpte chips(a) hhaha:D
va med willle , martin , pontus , linus , aja några:)
sen kom sebbbe & stewan och birk :)
var i lekparken , och hade roligt , eller dom putta ner mej som vanligt;)
sen drog jag , då drog allla hem och åt,
sen va typ jag willle birk ,& daviid:D
va i fyra timmmar bara vi i en lekpark , haha:D
men det var roooliiiigt:D
sen vid nio följde birk &david mej hem , hihi:)
och nu sitter jag hääär vi min datoor:D
vet ni hur den ser ut btw...?
nu har jag letat bild i tio minuter -.-
har ju massa men hittar inte mappen :p
F-A-I-L (A)
men jag ska snart duscha , sand i hela hårbotten -.-
tack hörrni!
skit rolig dag , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: