funderar...

2010-08-17 @ 17:26:54

på att åka hem till pappa och tjäna lite pengar.

men det är så kort tid kvar på sommarlovet , så jag vet inte hur jag ska göra..
för jag villl ju ha pengar, men då måste jag ju jobba ;)hah:)
men jag villl ju vara med kompisar nu sista dagarna på sommarlovet..
men jag får väl se hur det blir.
tror jag ska jobba två/tre dagar och sen va med kompisar , eller nåt.
jag vill ju ha en ny mobiiil eftersom jag inte har någon för tillfället.
jag typ dör:(
seriöst , man känner sig handikapad utan mobiil:(
fan att jag har haft sönder så många innan , för nu när jag har tappat bort en till , så får jag ingen  ny:(
BLÄ.
aja.
bajs.
men.
ah.
hejdå.
kommer nog bilder snart.
håll utskik.
hejdååååååååååååå
ör
bild sen fyran/början av femman. hah:)
mamma , jonny , dennis & jag.
föredetta halvpappa , och storebror.
fast jag kallar dej för bror ändå.
vi var bäst.
hade det alltid skitkul.
haha tyskland , för massa år sen!
alla utomlandsresor.
alla lekar.
alla dumma ideer.
åh.
här snackar vi minnen.
saknar&älskar er Jonny&Dennis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: