HAHAH MIN PAPPA ASSÅ , hah

2010-08-20 @ 18:22:56

kolla , han är tränare för ett lag , där är det allt från fransmän till curder , (dalcurd heter dem).
ingen kan svenska typ , dom snackar bara engelska , och pappa kan inte engelska , nu är alla här , och fikar
dom brukar göra så:)
och ah , haha:D
det är roligt tkr ja:D
dom säger yes boss! hela tiden:D
hahah:D
nej jag har tråkigt , underhåll mig?
oj tänkte skriva mitt nummer , men jag har ju ingen mobil :'(
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/J10IPINK/sony-ericsson-j10i-elm
vill ha:)
ingen extrem mobil , men är skön att skriva på , älskar knapparna , förutom mellanslag..
kamera är väl ganska bra , så ah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: