hälla med bella,david amanda&stewan:)

2010-08-12 @ 18:31:49

bella och david kom och knackade på min dörr...

jag fiade mej , sen hem till david , spelade stress , hade kortkrig(haha det var fett kul)korttrick , som inte jag fattade -.- , sen cyklade vi och mötte amanda oh stewan , cyklade till hälla , jag och bella åt på ikea(yy)
sen köpte vi godis och sånt :D
sen cykla hem.
amanda åkte hem och åt, vi satte oss på en bänk:D hah.
sen skulle bella hem , så då drog andreas också hem , och jag och david , vi har kommit på att vi bor fett nära varandra , såhär ett hus emellan mej och david typ ju;o
haha:)
ikväll ska jag och isabellaälskling sova , men hennes träning slutar halv niooo:)
sen ska vi va med stewan och david:)
jag vill sova hos bella ,och bella vill sova hos mig , hur gör man dåå?:D haha:)
jag ska nog få henne att ända sejjj:)
två söta bilder på mej och bella fick ni;)
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: