hej ,...

2010-08-02 @ 19:31:12

hheehhe....... jag typ skämmde ut mig på video affären.
haha, vill ni veta vad jag gjorde?
haha , okej , jag letade efter några filmer , jag gick fram i kassan och frågade:
-har ni dom här filmerna?
han ba; ah , det där är en komedi , det där är en drama , och den där är en komedi, så leta där och där:)
jag ba ; okej
så gjorde jag det.
jag hittade drama filmen,
sen stod jag och tittade där han sa att jag skulle leta , i kanske tjugominuter?
då kommer han igen , jag står och titttar på filmer raktfram.
han ba:
hittar du inte?
jag ba;
nej...
han ba :
vilka var det du skulle ha då?
jag visade lappen , han sträcker fram handen mot hyllan , tar ner båda.
haha gud så pinsamt.
den ena filmen jag skulle ha , stod själv¨på en hel hylla , hur kunde jag missa den?
och det var tre rader med den andra filmen rakt framför näsan dom också , dom var tillochmed bredvid varandra, glasögon nästa?
haha:)
sen när jag skulle hyra dem så fick jag inte , jag var inte över femton.
haha , men jag skrev carolas grejer , så det gick bra ändå .
men iaf;)
imorgon ska jag sitta barnvakt , klockan 08.00 :o till tolv , asså gud;(
fats jag får 200:)
ikväll blire film & chips (yyy)
vill hem till västerås , men det får jag inte , hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: