hhejj , jag & madde har det bäääst!

2010-08-07 @ 00:33:36

igår tältade vi, nu ensamma hemma (yy)
har kollat på #farsan" (Y)ihhih:)
imorgon blire ludde&max:)
idag har jag köpt ; tre linnen , puder , godis(a) , chips och sånt :D, armband & halsband:)
hhhii:)
haha sigid på videoaffären(vi hyrde tre filmer), hon ba la fram hockeypulver på disken & ba:
Nu betalar du det här mamma!
haha fett skoj (a)
hehe , vi provade fett mkt kläder på h&m , sen satt vi där , haha:D
jag och madde gilllar våra trosor(a)
vi är grymma på att springa i trappen :D
hihihihhi:D
igår snackade vi , elller jag med krille i tele i nästan tre timmar , respekt ,(a) hahah:D
idag när vi gick hem t farmor&farfar gick det några på fel sida av vägen, fast det stod cykla till vänster och gå till höger (eller om det var tvärt om) det tyckte inte vi var okej! sen kom vi på att det kanske var vi som gick på fel sida..
vi har tagit bilder , :D
hehehe:D
hejdååå(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: