hos jonnna just nu :D

2010-08-24 @ 18:00:03

hihi , sitter här hemma hos jonna , nyss vart hem och ätit mat :D
hih:)
igår så var jag först med jonna&jenna ,sen massa andra , twx linn martin linus.b, birk , wille , bella david , pontus , aja , några fler killar:p
sen kom saknade brooor (L)(sebbbe) jonna fatttade inte vem , så det var väl bäst att skriva ;)
+lycka till , *host*du kmr tröttna*host*
vi typ va i lekparken , jag gifte mej med birkälskling;)
hihi.

sen typ va jag med willle&martin&david baraaa:)
sattt i en lekpark , nej men vi gjorde massa där;)
íhhihi.
sen kom jenna jonna&emma , min mamma letade visst efetr mej..
när jag kom hem fick jag en rejäl utskällning som jag inte vill prata om.
men aja.
men idag har jag vart med jonna , jenna , rebecka & lovisa:)
vi har haft skit kul!
tagit massa kort , filmat och snackat , ah massa sånt , bara flummat sönder!
sen drog typ alla förutom jag och jonna , sen åt jag och dushade , och nu så är jag här igen hos jonna:D
kollla in sötnosens facebook , naaaaw!
just nu äter hon , men sen ska vi väl hitta på nåt skoj!
jag älskar er alllla som gjort dagarna superrolga!

rebecka jag &jenna<3

jag och jonna<3

lovisa jenna&jag<3


hehehhe:D

hiih , aja det var några ,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: