hur rolig dag som helst igår :D

2010-08-28 @ 12:34:43

först skolan , fettt kul:D

sen ner på stan med linnea allie& clara , mös med thai mat , jag skrattade ihjäl(a)
*klunk klunk klunk* -AAAAH.
HAHAHAHAH
(A)
aja , sen typ träffffa typ alla killar   sjuan ;d
nej men typ ,
dom villle att vi skullle gå på bio med dom , men vi ville iinte se den(a)
jag och clara provade massa , sen gick vi tll h&m då provade allla massa saker:D
hihi.
sen typ hem , jag alexandra och clara (haha alexandra:D) köpte pizza ,
sen ville typ massa killar att vi skulle dra till gården , så vi drog dit,
sen ut och cyklade och massa , sen var alla hemma hos allie :D
hhi det va fett kuul:D
allla drog hem sen utom sebbe som drog hem senare.
sen  skullle vi sova , haha
clara är viiiiiiiiiiild :D
hihi
orkar inte berätta med det var fett kul , idag missar jag marknaden med alla , men jaja, ska på träningsläger:D
najjjs, kommer hem tio tror jag , då ska jag sova med allllie och clara hoppas jag ;D
nu ska jag fixa mitt hår, sen kommer jonna och då ska vi draaa.
älskar er bröder&systrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: